Merhaba sevgili "The Slap" üyeleri :) ! İlk önce, daha yeni olduğumuzu ve desteklerinize ihtiyacımız olduğunu söylemek istiyorum.Sizin destekleriniz ile daha büyük bir aile olabiliriz."Konu ne ?" diye soruyorsanız.Bir konumuz yok ! Her şey hakkında çok şey paylaşacağız ! Takipte kalın! Görüşüzüz ;)
*Not ; Blog tasarımı için bir sorumlu alınacaktır.En güzel blog tasarımlarını vermeniz dileği ile :) Ama önce büyümemiz lazım :) ! Takipte kalın sevgili üyelerim..Blog'umuzu arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın ! :)
- The Slap Yönetimi
Aman tanrım yeni köpeğim oluyor.
YanıtlaSilRuhhali:mutlu
Yeni kedi aldığım için çok mutluyum
YanıtlaSilköpeğim elimi ısırıyo :D
YanıtlaSilbişiler önerin hadiğğ
YanıtlaSilBu yorum yazar tarafından silindi.
YanıtlaSilmadem sevmedin git o zaman önümden :( :(
YanıtlaSil