Çeviri ~ Translate

14 Eylül 2012 Cuma

Merhaba The Slap Üyeleri ! :)

Merhaba sevgili "The Slap" üyeleri :) ! İlk önce, daha yeni olduğumuzu ve desteklerinize ihtiyacımız olduğunu söylemek istiyorum.Sizin destekleriniz ile daha büyük bir aile olabiliriz."Konu ne ?" diye soruyorsanız.Bir konumuz yok ! Her şey hakkında çok şey paylaşacağız ! Takipte kalın! Görüşüzüz ;)


*Not ; Blog tasarımı için bir sorumlu alınacaktır.En güzel blog tasarımlarını vermeniz dileği ile :) Ama önce büyümemiz lazım :) ! Takipte kalın sevgili üyelerim..Blog'umuzu arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın ! :)



- The Slap Yönetimi

6 yorum: